שאלות ותשובות
שאלה: רכשתי / קיבלתי במתנה מוצר נייקי, האם ניתן להחליפו בכל אחת מחנויות נייקי?
תשובה: חנויות נייקי מופעלות על ידי זכיינים שונים. ניתן להחליף את המוצר אך ורק בחנות
נייקי המופעלת על ידי זכיין, שבחנותו נרכש המוצר.
לרשימת החנויות על פי הזכיינים ולאיתור החנות הקרובה למקום מגורייך.

שאלה: באיזור מגוריי אין חנות נייקי המופעלת על ידי הזכיין אצלו רכשתי,
אולם קיימת חנות שמופעלת ע"י זכיין שונה, האם אני יכול לבצע בה החלפה?

תשובה: לא. החלפת מוצר נייקי מתבצעת אך ורק בחנות שזה בוצעה הרכישה או בחנויות
המנוהלות על ידי אותו זכיין.

שאלה: קניתי מוצר נייקי ונתקלתי בבעייה, מה עליי לעשות ?
תשובה: לקבלת שירות במקרה של בעייה במוצר, עלייך לפנות לחנות בה רכשת את המוצר
(או לחנות המופעלת על ידי אותו זכיין) ולהביא עמך את המוצר והוכחת קנייה ותשלום.
לקבלת פרטים נוספים על מדיניות השירות של נייקי בישראל.

שאלה: קניתי מוצר של נייקי בחו"ל ונתקלתי בבעייה במוצר, מה עליי לעשות:
תשובה: במידה ולא חלפו עדיין 3 חודשים מיום הקנייה, ובכפוף למדיניות השירות המלאה
של נייקי ישראל, הינך מוזמן/ת לפנות טלפונית לחברת נייקי ישראל 1-700-500-949,
בימים א'-ה' בין השעות 09:00-16:00. הטיפול מותנה בהצגת הוכחת קנייה.

שאלה: קניתי מוצר של נייקי בחו"ל והמידה אינה מתאימה, מה ניתן לעשות?
תשובה: דגמים רבים הנמכרים בחו"ל אינם תואמים את הדגמים בישראל ובמקרה כזה לא
תתאפשר החלפה. במידה וקיים בחנויות נייקי בישראל אותו הדגם בדיוק (כולל הצבע)
ההחלפה תתאפשר מידה כנגד מידה בלבד. ההחלפה מותנית בהצגת הוכחת קנייה ובאישורו
של מנהל החנות.